Освітяни Віньковеччини освоюють
обласну програму «Цифрова культура педагога»
Сьогодення
вимагає удосконалення інформаційної культури керівників шкіл, вироблення
навичок використання хмарних технологій в управлінській діяльності, підвищення
рівня самоосвітньої ІКТ-компетентності. Обласна програма «Цифрова культура
педагога» передбачає широкий спектр ІКТ-компетентностей, якими повинен володіти
сучасний освітянин: від керівника школи до вихователя ДНЗ.
Рівень
цифрової культури педагогів Віньковеччини на сьогодні не подолав 50% високого
рівня володіння сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями. Розвиток
та вдосконалення ІКТ-компетентності освітян району гальмують декілька
суб’єктивних та об’єктивних причин: 75% комп’ютерної техніки, що
використовуються у ЗНЗ району, застаріла (понад 5 років) та потребує
модернізації, лише 30% директорів шкіл мають обладнані комп’ютером робочі
місця; частина педагогів не бажають долати стереотипи організації навчально-виховної,
управлінської та методичної діяльності; рівень змотивованості освітян до
використання інформаційно-комунікаційних технологій в самоосвітній діяльності
залишається на середньо-низькому рівні.
Старт на освоєння
програми «Цифрова культура педагога» розпочався на Віньковеччині з червня 2015
року: спершу проведено діагностування педагогів району, у план відділу освіти,
молоді та спорту на 2016 рік включені тренінги для методистів РМК по оволодінню
хмарним сервісом, у вересні 2015 року розпочато систему практичних занять для
заступників директорів, а з квітня 2016 року навчання педагогів району цифровій
культурі переведено в нормативну площину (видано наказ відділу освіти, молоді та спорту №
74-н/о від 07 квітня 2016 року «Про навчання педагогічних працівників за
програмою «Цифрова культура педагога»; для шкіл адресовано лист відділу освіти, молоді та спорту
Віньковецької РДА №02/С-628 від 10
червня 2016 року «Про шкільні тренінги за програмою «Цифрова культура педагога»).
Масове
навчання педагогів району за програмою «Цифрова культура педагога» триває
упродовж квітня – червня 2016 року. Інформація про проведення шкільних
тренінгів за програмою «Цифрова культура педагога» відображено на сторінках
районної освітянської Інтернет-газети «Методичні діалоги». Так, проведено 25
районних тренінгів, якими охоплено 119 педагогів (29%).
Зокрема: 3
тренінги для 8 методистів РМК (73 %)
2 тренінги
для керівників шкіл (навчання пройшли 8 директорів та 8 завучів) http://metoddialogu.blogspot.com/2016/04/blog-post_28.html,
6 тренінгів
для 13 дошкільників
2 тренінги
для 14 вчителів початкових класів,
2 тренінги
для 14 педагогів-організаторів,
3 тренінги
для 9 вчителів природничо-математичного циклу
по 1
тренінгу для всіх категорій педагогічних працівників (45 чол.):
для вчителів
інформатики -
для філологів -
вчителів
предметів художньо-естетичного циклу та курсів духовно-
морального
спрямування
-
для вчителів
іноземної мови -
для
практичних психологів -
для шкільних
бібліотекарів -
У
загальноосвітніх навчальних закладах району, на вимогу відділу освіту, молоді
та спорту, підготовленими районними тренерами організовуються шкільні тренінги.
Так, тренінги проведені:
у
Віньковецькому НВК (2 тренінги – 5 педагогів)
у
Дашковецькому НВК (2 тренінги – 8 педагогів),
у
Зіньківському НВК (1 тренінг – 8 педагогів),
у
Мд.-Олександрівській ЗОШ І-ІІІ ступенів (1 тренінг – 6 педагогів),
у
Осламівській ЗОШ І-ІІІ ступенів (2 тренінги – 7 педагогів),
у Охрімовецькому
НВК – 9 (2 тренінги – 9 педагогів)
у Петрашівському
НВК (2 тренінги – 7 педагогів)
у
Вел.-Олександрівському НВК (2 тренінги – 8 педагогів)
у
Карачієвецькому НВК (1 тренінг – 6 педагогів),
у
Подолянському НВК (2 тренінги – 4 педагоги)
у Покутинецькій
ЗОШ І-ІІ ступенів (1 тренінг – 6 педагогів),
у
Сл.-Охрімовецькому НВК (1 тренінг – 6 педагогів),
у
Старонетечинецькому НВК (2 тренінги – 6 педагогів),
у
Яснозірському НВК (1 тренінг – 4 педагоги).
Заплановано на новий 2016-2017 навчальний рік змотивувати всіх педагогів
району володіти сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями та
використовувати їх у навчально-виховному процесі. Віримо, що цифрова культура
педагога стане запорукою ІКТ-прогресивності шкіл у нашому районі.
Саврій С.Г.,
завідувач Віньковецьким РМК
Слободян
О.М., методист РМК
Немає коментарів:
Дописати коментар