Тенденції стрімкого розвитку інформаційно–комунікаційних технологій, а саме хмарних сервісів, стають провідними у вирішенні ряду проблем загальної середньої освіти. Тому запровадження хмароорієнтованих навчальних середовищ загальноосвітніх навчальних закладів дадуть можливість створити віртуальні управлінські та навчальні структури, які забезпечать не тільки необмежений доступ до електронних освітніх ресурсів, а й створять новітні середовища навчання.
20 квітня на базі Віньковецького НВК проведено тренінг для вчителів інформатики з проблеми "Впровадження хмарних сервісів у навчально-виховному процесі".
В теоретичному блоці Слободян О.М., методист Віньковецького РМК, презентувала портфоліо електронних ресурсів через районний освітянський портал «ІнфоСвіт» і ще раз наголосила, що метою даного заходу є висвітлення актуальних питань щодо впровадження хмарних сервісів у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів, адже хмарні технології — це технології, які надають користувачам Інтернету доступ до комп’ютерних ресурсів сервера і використання програмного забезпечення як онлайн-сервіса.
Своїми досягненнями у впровадженні хмарних сервісів на тренінгу поділились і вчителі району. Зокрема, Дупляк В.С., вчитель інформатики Старонетечинецького НВК, запропонував сервіс для створення інтерактивних публікацій за допомогою сервісу Calaméo.
Багрійчук Л.П., вчитель інформатики Зіньківського НВ, продемонструвала сервіс Piktochart для створення інфографіки та схем для презентацій.
Вчитель інформатики Петрашівського НВК Ткач В.П. ділився практичними вміннями створення GIF-анімації з відеосервісу Youtube.
Касьянов В.В., вчитель інформатики Майдано-Олександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, презентував сервіс Online Test Pad для створення тестів на перевірку знань.
Таким чином, кожний педагог мав змогу отримати практичні навички оволодіння даними сервісами, які допоможуть їм обмінюватись інтерактивними публікаціями, створювати мультимедійні презентації і тести на перевірку знань, мотивувати навчальну діяльність, актуалізувати, аналізувати та перевіряти знання учнів, візуалізувати інформацію просто, наочно, доступно.
Рефлексією проведеного заходу стали практичні навички учителів, які вони залишили на віртуальній дошці Padlet.
Кожен із нас ще раз переконався у вислові: «Вік живи – вік учись!»
Немає коментарів:
Дописати коментар