Творча група "Ерудит"

Творча група кураторів дистанційного навчання "Ерудит"

Моніторинг дистанційного навчання в районі


Склад творчої групи:

Керівник групи:  Слободян Ольга Миколаївна, методист РМК



Лисий Сергій Михайлович – вчитель математики та інформатики Охрімовецького НВК
Гвоздовський Ігор Миколайович – вчитель математики Подолянського НВК 
Лиса Галина Казимирівна – вчитель біології  Охрімовецького НВК 
Радевич Ольга Семенівна – вчитель української мови та літератури Зіньківського НВК 
Гуменюк Людмила Сергіївна – вчитель української мови та літератури Віньковецкого НВК
Форманчук Аліна Володимирівна - вчитель англійської мови Пил.-Олександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Гавінська Тетяна Миколаївна - вчитель англійської мови Сл.-Охрімовецького НВК  
Дереш Тетяна Василівна – вчитель хімії Пил.-Олександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Козак Тетяна Віталіївна - вчитель історії Дашковецького НВК
Седзюх Оксана Вікторівна - вчитель географії Охрімовецького НВК  
Дилян Володимир Михайлович – вчитель фізики Охрімовецького НВК
Огниста Лілія Петрівна - вчитель фізики Зіньківського НВК
Грабець Лідія Григорівна – вчитель інформатики Зіньківського НВК
Писаренко Олександр Васильович – вчитель початкових класів з інформатики Яснозірського НВК  
Добрянська Майя Володимирівна – вчитель початкових класів з інтегрованого курсу Подолянського НВК
_________________________________________________________________________________  
19 вересня 2019 року відбувся вебінар педагогів-кураторів дистанційного навчання.
Завідуюча РМК Саврій С.Г. прокоментувала вимоги щодо якості та результативності організації дистанційного навчання, змотивувала учасників засідання і надалі проявляти активність, професіоналізм, фахову та методичну вправність для розвитку дистанційного навчання в районі. Адресувала слова вдячності, оптимізму та віри у професіоналізм педагогів-кураторів.
Відповідальна за організацію дистанційного навчання Слободян О.М. підвела підсумки проведення дистанційного навчання у закладах загальної середньої освіти району у 2018-2019 н.р., окреслила основні напрямки організації дистанційного навчання обдарованих учнів району у 2019-2020 н.р.
«Віртуальний брифінг» з питань вдосконалення дистанційного навчання у 2019-2020 навчальному році: проблеми – пропозиції – рекомендації об’єднав 12 високопрофесійних, небайдужих, ІКТ-компетентних, сучасних і прогресивних вчителів, які взяли участь в обговоренні питань: Які проблеми щодо формату та змісту дистанційного навчання? Що треба змінити в організації дистанційного навчання? Лайфхаки для дистанційного навчання учням та педагогам. Модератори Лиса Г.К., Козак Т.В. та Гвоздовський І.М. внесли пропозиції та рекомендації щодо цих питань.

_________________________________________________________________________________
Дистанційна освіта – сучасний освітній бренд для обдарованих  учнів

«Дистанційне навчання  -  це  міф чи реальність?» - дискусійне питання, навколо якого багато різних відгуків, думок та суджень. На Віньковеччині  вже впродовж багатьох років дистанційне навчання для обдарованих  учнів району – РЕАЛЬНІСТЬ.  Сьогодні формат віртуального спілкування-навчання-рефлексії відбувається на спільноті facebook «Дистанційне навчання: нові орієнтири»: https://www.facebook.com/groups/1207400772610306/?ref=bookmarks
Дистанційне навчання як інноваційна форма освіти  для обдарованих  учнів Віньковеччини має такі переваги:  ГНУЧКІСТЬ, ЗРУЧНІСТЬ, МОДУЛЬНІСТЬ, ІНТЕРАКТИВНІСТЬ, ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ, ВІДСУТНІСТЬ  ГЕОГРАФІЧНИХ   КОРДОНІВ  ДЛЯ  ЗДОБУТТЯ  ОСВІТИ.  Взаємодія у процесі навчання відбувається у віртуальній площині «педагог-учень», «учень-учень», «педагог-методист», «педагог-колега». Творчі вчителі району – педагоги-куратори  мають вироблену  стратегію активної взаємодії між учасниками навчального процесу, прагнуть підвищувати творчу активність учнів,  зацікавлено працюють над вдосконаленням предметного діалогу, стимулюють самостійну навчально-пізнавальну діяльність  юних обдарувань.
Семінар педагогів-кураторів, який відбувся 14 вересня 2017 року, об’єднав у колі творчогоспілкування  високопрофесійних, небайдужих, ІКТ-компетентних, сучасних і прогресивних вчителів та обдарованих учнів – найактивніших учасників спільноти facebook «Дистанційне навчання: нові орієнтири».
КОРИСНІСТЬ дистанційного навчання викликала в учасників засідання такі асоціації: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ – це ЦІКАВО, СУЧАСНО, КРЕАТИВНО;
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ – це ПРОГРЕС, УСПІХ, ЗНАННЯ, ТВОРЧІСТЬ;
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ – це САМООСВІТА, САМОРЕАЛІЗАЦІЯ, ВЗАЄМОДІЯ.
Ідеї, конструктивна критика, пропозиції  педагогів-кураторів під час підсумкового діалогу допомогли виробити методичні рекомендації щодо вдосконалення та розвитку дистанційного  навчання для обдарованих  учнів на Віньковеччині. Важливо, щоб дистанційне навчання для учнів було корисним і доцільним, особистісно значущим, інтегрованим, щоб виробляло в дітей відповідальність та дарувало атмосферу психологічного  комфорту.
ЦІКАВО, СУЧАСНО, ПОТРІБНО І ПЕРСПЕКТИВНО – так характеризують дистанційне навчання ТАЛАНОВИТІ та РОЗУМНІ – найактивніші учасники спільноти  «Дистанційне навчання:  нові орієнтири» Оксана Хоптяна (Віньковецький НВК) та Анастасія Вермінська (Зіньківський НВК).
Віримо, що дистанційне навчання для обдарованих учнів на Віньковеччині буде розвиватись та вдосконалюватись!


_________________________________________________________________________________
Віртуальний форум учасників дистанційного навчання

Віртуальний форум учасників дистанційного навчання відбудеться з 25 травня по 09 червня 2017 року
Програма віртуального форуму "Дистанційне навчання - нова формула освіти для обдарованих учнів Віньковецького району"
_________________________________________________________________________________

22 вересня 2016 року на базі інформаційно-методичного центру Віньковецького РМК відбулося засідання педагогів-кураторів дистанційного навчання з проблеми «Дистанційне навчання у 2016-2017 н.р.».
Завідуюча РМК Саврій С.Г. прокоментувала вимоги щодо якості та результативності організації дистанційного навчання у 2016-2017 навчальному році.
Відповідальна за організацію дистанційного навчання Слободян О.М. представила зміст навчання у новому форматі віртуальної освіти для обдарованих учнів.
Педагоги-куратори внесли пропозиції щодо формату дистанційного навчання у 2016-2017 н.р.

_________________________________________________________________________________

01 жовтня 2015 року на базі інформаційно-методичного центру Віньковецького РМК відбулося засідання круглого столу педагогів-кураторів дистанційного навчання з проблеми «Дистанційне навчання: реалії та перспективи». Творча зустріч об’єднала 12 педагогів-кураторів.
Завідуюча РМК Саврій С.Г. окреслила мету методичного заходу, змотивувала учасників засідання проявити активність, професіоналізм, фахову та методичну вправність для розвитку нового формату дистанційної освіти для здібних та обдарованих учнів району. Адресувала слова вдячності, оптимізму та віри у професіоналізм педагогів-кураторів. Світлана Гаврилівна прокоментувала вимоги щодо якості та результативності організації дистанційного навчання, визначила перспективи та ризики щодо впровадження проекту «Дистанційне навчання: нові орієнтири». 
Педагоги-куратори, які стояли біля витоків розвитку дистанційного навчання у Віньковецькому районі, за системну і плідну п’ятирічну працю, за самовідданість і творчість, високий професіоналізм у формуванні різнобічних здібностей та нахилів обдарованих учнів району в режимі дистанційної освіти були нагороджені Почесними грамотами відділу освіти, молоді та спорту Віньковецької РДА. 
Відповідальна за організацію дистанційного навчання Слободян О.М. представила зміст навчання у новому форматі віртуальної освіти для обдарованих учнів, провела навчальний тренінг з педагогами-кураторами по механізму організації роботи у спільноті «Дистанційне навчання: нові орієнтири», створеній у соціальній Інтернет мережі Facebook та спонукала до обміну коментарями та пропозиціями на віртуальній стіні Padlet:
http://ru.padlet.com/olga_slobodyan2/hsxxk9q63xr5
Круглий стіл педагогів-кураторів дистанційного навчання завершився виробленням методичних рекомендацій щодо організації якісного дистанційного навчання у новому форматі. 
Сподіваємося, що новий формат дистанційної освіти зацікавить обдарованих учнів району та їхніх вчителів.

Спільнота "Дистанційне навчання: нові орієнтири": https://www.facebook.com/groups/1207400772610306/

Світлини



________________________________________________________________________________

2013-2015 роки навчальний процес організован у модульному об'єктно-орієнтованому динамічному навчальному середовищі Moodle. 


З 2010 по 2015 рік функціонував сайт "Дистанційне навчання у Віньковецькому районі": http://vin-distanziyne.at.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар